12 April, 2009

bengang

tetiba ada mamat ni bikin aku bengang ja.kalu msg ckp yg ok3 x pa gak.ni sakit ati aku ja.
dak laut:salam hai menyepi ja msg kita dak dah skrg ni..
dak itam:wasalam.ok ja bz skit la ni.
dak laut:ya skrang bz ka
dak itam:blh gak la.ada apa(cuba tak mau marah2)
dak laut:x pa la g la bt keja 2 kang ngangu lak.maklum la bz skrang.mlm pun bizi ka(ni dah tahap perli aku.bukan aku awek hang pun nak perli..tetiba aku hangin ja)
dak itam:em..blh g.kalu lambat bls 2 paham2 la ek(mmg aku sakit ati dah tapi kotrol g)
dak laut:emm..x pa sja arr nak bgtau org dah dpt duit tu baru niat nak bli laptop kat dia.tapi dia mcm x nak layan ja..(woii aku tak heran la harta benda ni.kalu aku kawan ngan hang nak harta benda lama dah aku kikis hang bangang)
dak itam:x layan ka.kalu msg layan apa.dah x msg nak layan mcmna(aku rasa nak p terajang pun ada.aku jenis org msg aku dlu.bkn aku msg org tu dlu..bg laki la..)
tetiba mcm nak bg aku lagi skit ati.tapi aku x heran pun sbb tah aku mmg x da ati kat dia pun.
dak laut:emm..thn dpn bln 3 @4 jemput la dtg umah(nak gempaq pun aku tak heran.kalu btl lagi bgus.kalu incik yang kata mcm tu mgkin la aku meroyan sat)
dak itam:ya ka insyallah.
dak laut:ya kalu x da pa2 la.mls nak cri ikut pilihan klurga ya la.cri pun kena tgu lama(maksud dia tu aku la.ada ka aku srh tgu hishh) tok dah bising..
dak itam:ya ka bgs la pilihan kluarga lagi berkat
dak laut:2 la jgn x dtg plak nnti ek..
dak itam:insyallah kalu umur pjg.thn depan msa pjg g..(aku nak ingat kan mcm2 leh jadi.hang nak kawin tiba2 leh jadi x kawin.jgn bagak sgt oii..)
dak laut:emm..rancang ja allah yg menentukan(tau pun)
dak itam:em..kmfm dah nak kawin bgtau.insyllah kalu ada rezeki smpai.
dak laut:apa maksud kmfm tu
dak itam:xkan x tau.tetap tarik semua la bila.xkan bgtau bulan ja(rasa sengal ja nak p bila bln x kan tiap2 ari aku nak p huh)
dak laut:ya ka ni baru tau
dak itam:emmm(yang tu pun tarak paham ka)
dak laut:k org tgh duty ni.nnti blik org nak tuntut kfc hahaha(mcm sengal ja)
dak itam:ok.tapi mcm janji la.duit spa yg kuaq(haha padan muka hang)
dak laut:ayg la blanja(wah tetiba pgl ayg lak.tadi org dia hahaha amik ko)
dak itam:ari 2 janji mgalah.tiba2 nak kalih lakwah(aku ingat g.kalu nak p mkn ngan aku.wak kuaq duit hang.kah2 jahat ka aku)
dak laut:ya la..k kela leklok hati2 wak kenderaan tu(hahah ada kah)
baru ja jadi x smpai 2 minit.hak2

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

AiLing berkata...

hehehehe memacam ek kat chatroom tu, bleh buat orang gelak, bleh wat orang nangis .. bleh wat orang tensen gak ni hah ....

acik_cute berkata...

hehe..tu la kan..;p

tuchin berkata...

muahahaha (gelak ja-at) ngan aku yer msg luk kekadang... ahaks

acik_cute berkata...

uik.apo akak

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998