10 April, 2009

@tekezut ahak@

masa duk lepak guling2 dalam bilik ngan anak aku..ceee anak aku tu..pasan.
ada msg masuk aku ingat member aku la..si shah aka ojen tuh.
sakali buka incik..macam tak caya o0o0..payah siot dia nak msg.memula ayat..
dak darat:ayg(hak2)
dak itam:ya aaabbbggg..(kah2 over dsi2)
dak darat:buat apa?
dak itam:tak buat apa awat..
dak darat:abg duty ari ni..
dak itam:em..patut la msg duty upanya kalu dak jgn harap nak msg.la ni biar la rasa nak msg.sila msg.tak mau dah
dak darat:pehh..pedih kena aih..kalu x duty keja mlm.amboi jgn mcm tu.keja ok dak?(cubaan mengelak)
dak itam:apa lak btoi la ni.rasa ingat msg n col..dak sudah.
dak darat:macamana bla bla tu ayg
dak itam:tak tau la bla bla
dak darat:sabar ja la.
dak itam:sabar lama dah.dri semua segi dah.tapi emmm..
dak darat:awt ayg.
dak itam:kdg rasa tak da perasaan dah.
dak darat:tak dak perasaan kat abg ka?(tau lak nak tanya)
dak itam:ntah..semua2 la kot.
dak darat:ya la tu..
dak itam:nak bt tak rindu boleh
dak darat:mana leh.mmg x leh la..
dak itam:dah baik ka demam(cuba ubah topik lak..hahaha kalu aku x pa)
dak darat:dak lagi
dak itam:lama demam
dak darat:ntah abg pun tak tau mungkin dah lama tak balik jumpa ayg(hahaha.tetttt..baru tau)esk gerak abg
dak itam:ok kol brapa
dak darat:5.45
dak itam:ok(hahah sampai kepagi ni tak kejut.bunyi jam pun aku tutup tido balik..ngtok..padan muka dia)
dak darat:ok abg nak masuk duty ni..muaahh.abg syg ayg..(hak2 ya ka incik ni)
aku tak balas pun terus layan sinar..heheh

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

kah kah kah .....

acik_cute berkata...

heheh..akak

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998