06 April, 2009

harghh ngtok

semalam p Ngorat kat sini..

lama gak kena ngorat kat sini..sampai umah kol 10.15 mcm tu.
terus masuk bilik..nak baring kat katil tengok la hp celcom tgk2 tudiaa banyak miscol dari incik wan . siap msg suruh col owhh..
dak itam:asslamualaikumm..abg (gelak jap)
dak darat:buat sora mcm bangun tdo.wasalam..aik..tadi col tak jawab msg lama baru nak col?
dak itam:baru sampai umah nih.
dak darat:ayg (yer ke ayg..ntah.lalala)p mana?
dak itam:baru balik balai polis..
dak darat:ha awt ayg kena apa?
dak itam:ati sayer telah di curik...lalala
dak darat:apa(bt terkezut).sapa lak ayg.ada org baru ka?
dak itam:(dalam ati ha ah ada)eh..mana ada..
dak darat:ckp bebetul ayg..demam ni kang pengsan
dak itam:demam ek ciann..ok ubah topik eee..
dak darat:tak mo kasi tau aaa cepattttt!!!!
dak itam:uikk..abg(abg kah..tettttttttttt) marah.ada la pasal bla bla bla.
dak darat:la sampai mcm tu ish teruk..
dak itam:ha ah..bla bla bla..
dak darat:ada gak manusia mcm tu ee aygg
dak itam:memang pun.dia bla bla bla aa abg..
dak darat:ok ayg ati2 tau kang dia bla bla bla ayg wisau..
dak itam:baikk boss aka tuan..hak2
dak darat:ayg men2 owhhh
dak itam:okiess incas kus..
dak darat:bt dah bini aku..
dak itam:hahahah tetttttttttt
dak darat:ayg kalu col abg tak dapat pepaham la ekk..
dak itam:awt lak..hp p mna
dak darat:abg bla bla..
dak itam:owh ok(dlm ati leh msg org len)hahaha
dak darat:(mcm tau2)jangan nak mengatai lak..tau kena
dak itam:eh tak da la(eleh)
dak darat:ok ayg abg nak tdo la dmam ni..dah cuti byk ari dah
dak itam:ok abg
dak darat:asslamualaikum..miss u..love u..need u..muahhhh
dak itam:wasalam..miss u 2..love u 2..ya la tu(kena paksa)..buwekkkkkkkkk..
dak darat:ayg belakang tu elok2 skittt..
dak itam:ok2 muahhh
tau lak dia jeles la ni..kah2 padan muka

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

muahahahah baru niat nk notty dah kene warning..

acik_cute berkata...

tuu aaa akak..baru la niat skit ja..x byk hahaha

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998