05 April, 2009

mengeteh

haloo monikk..bangun pagi awal lewat..mula2 dalam kol 7 lebih dah dapat msg dari ojen aka shah..
cakap dah nak kuar g uum..sebelum lupa geng tudm ada men futsal.pas baca msg tdo blik hak2.pas tu kol 8 mcm tu bangun mandi bagai tolong mak n akak aku masak.pas tu siap2 dalam kol 11 mcm tu p la tak jauh pun komplek umah sukan ja..
ramai gilos kengkawan dia. punya ramai manusia ngan ada sukan mmsk kot..tah lupa..dah la ujan asyik kena kata ja..ojen sembang aa..huh malu.game depa punya la lama.ptg huh..ada student uum sorang.. bagak nak mampus..mira dak kapung ojen aka shah.bukan dia tak kena aku..tapi bangak nak mampus.aku org bagak aku lagi2 la bagak..puiii..mentang2 laki ramai.duk melayan geng2 tu la ngan mmber dia..
ades buat dosa lak tapi aku geram..pastu mak aku col aku belah aa..masa nak belah geng tu duk tnya awai nak balik.aku renyeh ja huhu..


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998