20 April, 2009

layan gambo eee


ni masa pepagi nak on t way.hak2 aku suka bergambo lam ketani kat tempah sebis.org punya ramai.keta pun byk nak mampus

ni aku dah mosan tahap cipan

ni view kat tasik

huhu aku yang teringat tettttt..smlm incik tanya p mana.
aku tipu okey x p mna.keh2





ni da nak balik dah ni..seja sengalan..ngeh2





terima kasih sudi komen :)

5 dak cutes:

tuchin berkata...

erk apsal gambo mcm sengsorg ajerk .. ekekekeke

acik_cute berkata...

ha ah tu mmg masa sensorang akak..ngeh2..tapi ada gak dia duk tepi malas nak amik gambo sesama

Murni berkata...

tman tasik mnjadi saksi cinta mOyet aku..kehh3...

tuchin berkata...

eleh malas ker malas nk post sinik ekekekeke ... hahaha x tahu .. lantak x tahu ...

acik_cute berkata...

to kasih:keh2..sini la kisah duka kita dlu2 kan..

to akak:malas mmg x amik pun..kalu amik harus letak..hahaha.nasib incik x tau den ada blog

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998