06 Julai, 2009

@apa dah jadi@

aku kah yang bersalah.

kenapa selalu aku ja yang jadi mangsa..
aku betoi dah malas nak pkir..
lari mulut buaya masuk mulut itik..ish susah la..
hidup2..dugaan betoi la..
aku nak teruskan ka..nak stop sampai sini ja..tapi tak adil lak..
sebab aku tak tau ceta yang aku dengar tu betoi ka x..
tak salah dengar tapi aku tak nak la..hukum dia tapi aku tak tau apa yang betoi apa yang tak..
mungkin gak bahagia tu makin jauh dari aku.
kalu aku kawan ngan kawan ni..orang komen.
kawan ngan org nu orang komen..
tesen gila dah aku ni..
aku kawan ka depa yang kawan..aku tau depa nasihat..
tapi depa mcm demand sangat sebab apa..salah ka!?? dosa ka dia??!!!
tak berhak ka dia untuk rasa semua ni..
aku dah boleh terima nak hadapi..ada ja yang nak lemahkan aku..
tak layak ka aku untuk dia?? tak layak ka dia untuk aku?
takdir aku sorang dah terus sedirian kot..apa komen korang ek...susah sangat aku nak pikir..salah ka ..emmm..
aku kuat ka..tah makin tak kuat ni..makin melemah kan semangat aku..


terima kasih sudi komen :)

6 dak cutes:

Murni berkata...

Bukan senang nk bahagia..
Dalam bahagia x smestinya berpanjangan..
Untuk bahagia perlu pergorbanan dan kesabaran..

acik_cute berkata...

mmg dah berkorban..tapi..emm..heheh..btoi2 yang kata tu kan2..

tuchin berkata...

adik kawn ngan "din" ajer a nak dak???? bukan x penah ngok yer pun ....(sambil jeling taseh)

acik_cute berkata...

muleh x akak..x da sapo jeles ka..muahahha

tuchin berkata...

mulehhh aih .. akak x jelesss punya x tau la kot ader org len tuu kan ..

acik_cute berkata...

keh2..ada mesti punya akak..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998