07 Julai, 2009

>sedih<

sedih aku..napa la jadi macam ni..
salah aku ka??


aku tak minta pun semua ni.
aku tau aku bukan insan sempurna..
dan semua org x sempurna..
tapi atas kesilapan yang aku pun tak nak terjadi..

sedih
pilu
pedih
terluka

aku tak mampu..aku insan yang lemah..
yallah dugaan apa lagi yang harus aku lalui..
untuk teruskan hidup aku ni
aku dah tak cukup kuat..
tapi aku redha dengan semua ni..
walaupun pahit untuk aku terima...




terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

Sabar...Sabar..dan..SABAR..2 ja yg blh ygg ckp B.Insyallah ALLAH s.w.t x kan menghampakan B amin...

acik_cute berkata...

amin..insyallah..ada la sinar untuk diri ini

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998