08 Ogos, 2009

::mengidam?:::

aku yang dah lama mengidam..


eh..jangan salah paham eh..
bukan aku mengidam mcm kasih..
aku mengidam sebab lama dah nak mam tapi tak kesampaian..
ada orang tu janji nak p mam..tapi dia bz..ekk..bz la sangat kan..

sedih laa..tapi tak nak la sedih..
jom layan pic aku ngan bf aku.lalala..
buat muka tak bersalah jap....






kfc baru kat pekan rabu..eh..ya kot lupa lak

aku n bf aku..lalala..
orang tgk ja kami amik pic..ekeke

yang kami beli..ni aku mam..sikit ja kan...hehehe
muka senang ati pas mam..dah kurang mengidam..
bakal mengidam balik ngan orang tu..tuntut janji..tak kira..owhh

nota gege: apa pun jadi cyg mucuk gak..keja bek2 k...lalala




terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

ooo..kepci yg kat panggung lama 2 kn b...ygg pn dh p..best noh besar..
sekali ngan piza hutt..

acik_cute berkata...

ha ah kat si2..tapi x best x da wifi la yang

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998