09 Ogos, 2009

[[ aku yang tak sihat]]

salam..pagi semua..
dua tiga ari ni kepala aku tak betul sikit..
eh..bukan tak betul tu okeh..aku pening la..
prgent???weyy..bukan la..aku belum kawin..

semalam aku keja..ngan dia tu tesen laa..
tak best asyik nak mengata orang ja..
aku tambah lagi pening..
aku rehat awai..tak tahan sangat..
balik tdo bek punya..heheh

setelah dipaksa dengan rela ati aku p amik ubat..
kebetulan ubat mak aku abiss..
lepas isi minyak bagai..terus nak amik ubat..
tapi time ni tesen siot..
jemm lak..


huh sakit gak kaki aku ni..
maklum la keta manual..
kena beli keta auto ni (mucuk kita beli keta auto lak nak?)
time tu gak ada mamat ka eh..
tua dah aku rasa pemadu lori gatai owh..
geram ja akuu..
dalam ati sabar2..dia dah tua.ekekek
mari kawan2 layan gambar aku snap tengah gembira bosan ari semalam

pajang gilaaa
nak sampai dekat sni pun bepeluh owhh
tipu..aku buka econ mana peluh.ekeke

muka yang bosan tahap cipan..bila nak smpai ni...


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

2 la b ayg pn kna tnggu lama jgk. masa blik dari umah mak.jam mengalahkan kuala lumpur plk.Tpi sib bek bkn ayg yg bawak keta heee...

azita berkata...

tu la pjg gila dari shell tu..sabar2 dugaan cewah..dan2 tu gak dugaan

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998