09 Ogos, 2009

:::tak da tajuk:::

MySpace
nak merapu ja pagi ptg ni
nak ceta pasal bowling time cuti aku tak da pic lak.
kak murni ada la amik..

kata nak mintak kat dia lupa lak x mintak2..
so aku merapu la dulu..

tadi aku pening lagi la..
ubat tu mcm x dak kesan la nak baik..
kesan nak
MySpace tu ada..
aku balik tdo ngan anak aku..
siap peluk2 lagi..best owh...

ingat nak peluk abg mucukMySpace bear..
sekali anak aku..eh..anak aku ka?
nak tdo sekali heheh..so layan ja..

sesi bergambar la kami dua ni..
dia mengikut perangai sapa ntah..
acik ka? eh..tak la angah kan adik kan....hahaha

sejam gak la aku tdo..nikmat o0o0..
sampai abg aku balik ngan anak2 dia pgl aku..
lansung aku tak dengar weyy..
eh....tipu2 aku dengar tapi aku malas nak bangun.
kalu la ada dak mucuk kan best..(mak aku sepak mati)

malam ni aku keja g..lalala..best mlm ni ada peneman lohh..
semalam tak da sedih siot..
ehh..apa yang aku merapu ni ha..ades lari tajuk siot....MySpace

auto post yaa ni..hehe

nota gege:: indah kalu ari2 yang kita lalui membahgiakan kita..tanpa kamu sapa la daku..eh..



terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

pstt..b klu ygg boh pic main boling 2 kat blog takot ada org jelos plk.

azita berkata...

muahaha..yang..pstt jeles..mesti dia jeles tapi x pa..bt kenangan ja..dia duk baca blog b ni yang..kekekeke

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998