28 September, 2009

::.bila aku lupa daratan.::


aku yang makin lupa daratan??

ek!! ya ka napa ada orang cakap mcm tu..
aku pun xtau apa yang bt orang tu ckap mcm tu..

lupaaa ka..aku lupa kalu orang lupa kat aku..eh2..
tak aku ingat ja ok.tapi kalu orang tu jenis nak kutuk2 aku malas nak ingat..

mcm mak aku kata tiba2 ingat mak owh syahdu sekejap..
biar la kakchik nak kata dia kata la..kita tak buat dah..
bek mak..hahaha anak yang bek..

jomm balik merapu ja aku ni..tata

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

adikk!!! meh kasi akak silambab dak yg kata adik luper daratan tu.

bab setahu akak adik mang duk tas darat mukan dlm air kan .. kan ... x tau la budak busuk adik tu pulak ...

bab x kenal kan .. n x mo dikenalkan ... la katakan

lalalalalaalal .....

cik puan acik_cute :p berkata...

keh2 dak mcuk pun duk darat apa.ari3 jumpa opss..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998