27 September, 2009

]]aku yang lupa[[

aku yang tak penah ingat ek..
tak aku mmg x lupa orang kutuk2 aku..
aku ingat ari2..
tapi dari ingat orang GILA tu.bek lagi aku igt incik mucuk aku ekk..

owh ceta bab len lak ada lak srg ni tiba2 nak mintak isi borang..
aku yang tengah blur tanya la borang apa..
tak da borang sini.owh weng2 sekejap otak aku.
sekali g aku tanya la borang apa..
boleh dia jawab borang nak jadi pakwe..ceh apa ingat boleh men ikut dan ja isi2 borang..

wah2 suka marah ni ..(abg sila jgn marah ayg)
keja gila ja nak mampus owh aku dah ada beb orang yg aku cyg..my incik mucuk :p


dan tak dah yang kedua or ketiga only one ehh 

dah2 merapu jom rehat sapa nak teman mam..

tata

nota gege:cyg abg wekkk



terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

tuchin berkata...

adoila .. aperla budak busuk tu jampi adik aku sampai suka gila kat dia ek ..

dah nama pun busuk adess ..

saper ek gerangan yang tersangat busuk tu??

adik sila jawap dlm masa 1 hari!!!

macehh

cik puan acik_cute :p berkata...

x da jampi owh akak.muahaha..dia adalah jeng2 dak mucuk aaa

tuchin berkata...

ishh kompon rasenyer akak x penah interbiu sesapa nama dak busuk jadik boi pren adik akak sorg ni ..

sembunyik ek ...

sat jerit cawik k. bit ni

cik puan acik_cute :p berkata...

keh3 psst akak dak tu baca owh blog jga2 heheh..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998