22 September, 2009

||selamat hari raya||

sticky mode ya kwn2..
scroll down for new entry

ari ni last aku keja..wink2
aku cuti 18-24 maybe la..heheh

kesempatan untuk mengucapkan...

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
buat semua pengunjung blog (macam ramai org tgk blog aku heheh)

buat yang tercayang (duet raya mana heheh)

Minta ampun, minta maaf kalu aku terkata eh terkutuk ka..
tersemua la eee..
aku insan besa weyy tak terlepas melakukan kesilapan..
sama ada aku sedar atau pun x...
selamat bergembira yeaa.heheh

Kepada yang balik kampung... Berhati-hatilah di jalanraya.

ingatlah org yang tersayang..;)
Semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju.

Selamat berhari raya semua...
Semoga syawal tahun ini membawa lebih rahmat.


 :)
nota gege:: tahun ni lebih baik dari sebelumnya..tapi tetap raya srg uhuk..love u forever :p








terima kasih sudi komen :)

3 dak cutes:

Unknown berkata...

AziTa SelamaT Hari Raya Aidilfitri
Maaf di pinta jika ada salah dah silap.

Semoga bahagia di hari raya nanti bersama keluarga dan rakan-rakan.

Berhati-hati Di Jalan Raya

Pandu Cermat Jiwa Selamat

MuMMy 2 Haqq berkata...

sama kite..arini last keje..

azita berkata...

aj:tq kande..

mummy:heheh best kan cuti lama

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998