26 September, 2009

[[apa korang rasa eh]]

apa korang rasa kalu tiba2 orang yang korang sayang tiba2 balik kat awek dia or orang yang dia penah sayang dulu ..mcmna eh..apa perasaan korang..bleh  ka tak terima..
kalu aku memang tak leh owh..tak tau nak bayang mcmna keadaan aku..uhukk..
pernah tak terlintas semua ni jadi dalam idup korang??!!

mesti penah gak kan..ka tak penah lansung..
semua orang tak nak semua tu kan.tapi kita tak tau mcmna nak jadi dalam idup kita btl tak?
sebab apa aku ckp mcm tu ntah tiba2 dua tiga ari ni aku asyik rasa tak sedap ati ja..
sampai termimpi2 terbawa tdo la..
ok dah2 sekarang tengah mood raya duk ceta sedih lak..heheh
eh..sori penunggu gua.ampun2

nota gege:: eh..perasaan ja kot :p



terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998