06 Oktober, 2009

::geram tahap apa dah ni::

napa la aku selalu sangat terasa..
mau tak terasa eh jawab sendiri lak..
aku terasa sebab bukan salah aku.aku lak kena apa kes kan..
aku tau aku pun tak la perfect sangat tapi please la pikir perasaan org sama.
tak kan salah orang tu aku nak kena..
kalu pasal abg pakwe aku tak kisah aku ok ja..pasal org aku tak leh owhh rasa mcm nak p sepak org tu.
tak pasal2 abg dak mucuk kena gak tempias owh..sob2 sedih jap.

tapi aku kira benasib bek la kan abg dak mucuk memahami aku..kalu org lain x tau aa aku..

pagi ni ha ah pepagi ni aku tak reti nak senyum lak..mana p tah suka senyum aku tu.ilang dek kerna orang2 yang aku geram..
aku ni pendendam kot..jadi mcm meluat nak tgk muka org2 tu..ha

nota gege: cian dak tu..uhukk..rasa nak tgk movie la..jom jumaat ni sapa nak ikut...


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998