07 Oktober, 2009

::tuan blog yang weng2::

tak da apa pun la sebenarnya..
tak owh mcmna nak ckp ek..nak ckp ka tak..
kalu ckp ekk kang ada yang terasa..
aku sedih..sbb em..tak kisah kalu orang nak kata2 aku tu org yang aku tak rapat..
tak cayang ka.ok tipu tak rapat aku sakit ati.sedih gak la tapiii ha ada tapi aku sedih sbb aku geram kat org tu..tapi kalu orang yang aku cayang kata sikit pun ati aku owh terasa banyak ok.nak sentap lamaa ja rasa.sampai sedih punya pasal sampai makan kemana apa kemana..napa ek jadi mcm tu??
aku ni terlalu manja ka ek..nak kata manja sangat tu tak da la..eh..manja tapi sikit2 ja kan.

lagi satu napa kan aku ni arghh tak leh nak mengalah.mcmna la aku nak bt.sapa ada petua ekk..ada ka petua jenis2 ni.
lagi apa ek perangai aku ni.apa ek apa lagi..adess..
dah2 aku mengarut ni..



to dak mucuk:
sori sesangat tak tau angin abg tak bek.
tak marah pun terasa sikit ja.ni dah ok dah.
tapi mcm terkejut blh kuar ckp mcm tu.
tapi tak pa angap asam garam org cinta ek cinta ka?
hehehe :p
apa2 pun tetap cayang gak dak mcuk :-)

sekadar hiasan :p

nota gege: bajet cute..luv u




terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998