18 Oktober, 2009

!!!kenapa ada orang cakap aku ni mata duitan!!!


(entry tak da kena mengena ngan yang idup mahu pun mati..)
wah2 tajuk aku mcm best ja kan..
tak puas ati betul aku..pandai2 mulut dia ja nak kata.
aku yang mata duitan ka ko ek..hahah gelak jahat jab..
kalu ko nak tau aku mata duitan x blh tanya orang yang betul2 kenal aku.
aku mata duitan ka orang len ekk..ka ko yang mata duitan..
eleh takat ko nak kawan pasal duit bek tak yah..
kalu kita nak kawan ngan sesorang tu bukan paras rupa bukan duit ok..aku ulang bukan paras rupa bukan duit k.
ni bila kawan nak tgk dulu mamat tu encem ka x ek..dah jumpa tak encem terus diam.
tu bukan jenis aku..kalu nak encem blh ja kalu aku NAK..tapi kalu takat muka encem tak reti nak jaga kita.nak jaga ati kita tak guna gak..kita ja jga ati dia..tak leh gak mcm tu..kena la sama2 jga ati.
cari kita bila susah time senang ada dia ingat kita owh tidak..tak suka owh mcmni..

perlu ka encem tu ek?!..kalu dah sedap mata memandang dah ok bg aku.aku pun bukan la lawa tapi cute cuby ja..heheh.
so kepada sesiapa yang rasa aku mcm tu.aku tak mcm tu pun.btl tak kak murni kuss.. kalu ada yang terasa ha sori la ek...kalu aku mata duitan pun aku amik duit ko ka ..duit bf ko.haa eh.rasa 1 sen pun tak guna duit bf ko2 kan..ada aku kisah..dah2 tak bek marah2 kan abg dak mucuk.

Kita sering nampak derita hari ini, tapi kita jarang ingat kebahagiaan untuk esok hari, jadi belajar lah untuk menghargai apa yg kita miliki hari ini


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998