18 Oktober, 2009

::patut ka aku pikir mcm tu::


em..apa ntah yang bt aku terpikir jauh sampai kesitu.
perlu ka aku bt2 tak tau ja.
mcmni ni ek..
tiba2 ja aku sedih..
mengelamun.
temenung tah apa2..

even benda ni tak da kot kena megena ngan aku.
rasanya tu dulu la..skrg tak mcm tu dah kot..
ada org tanya x jeles ka..yup mmg aku jeles.tapi tu dulu..
skrg tak ek..tak ka eh jeles gak..
kalu tak cayang tak la aku nak jeles tak kira apa..
kira skrang aku jeles bertempat kot..ek..btl tak abg dak mucuk.
ntah blh ka tak.tapi mcm mmber aku kata aku kena ubah n kena bukti kan.wah berat mcmna skali pun aku kena gak kuat nak bukti benda ni...blh ka aku ubah.tu tgu sampai  waktu dan ketika heheh..

nota gege: boleh ka ek..insyallah boleh.heheh..miss u ekkk
n3 auto publish yaaa..




terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998