15 Oktober, 2009

::perlu ka tak::

salam semua.wah lama tak ketuk keyboard heheh..
lama baru 2 ari kot..ha ah lebih kurang la..

perlu ka kalu kita geram kat orang tu kita lepas kat org len.
maksud aku org yg tak besalah cewah..hak2..tak bsalah la sangat..
satu lagi kalu gaduh2 org tu gaduh2 ngan aku kak aku kena sama..
blh ka tidak org lain yang kena..ADIL ka ek..kita tak salah keh2..
wah aku blh gelak lagi hebat la mcmni..kalu lak DIA tu bf kita haaaa..
perlu ka aku.EH! aku lak perlu ka kita yang kena tempias ek???

huh perlu ka kwn2 aku semua..
entry ni x dak kena mgena ngan idup mahu pun sudah mati okeh.

nota gege:: owh mcmna ek..aku yang manja ekk tidak..huhu


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998