07 Oktober, 2009

]]tak betol.tak betol[[


ramai yang tanya aku..
acik p pejabat agama bt apa?
antar borang kawen ka?
nak tergelak aku owh..
aku jawab bukan depa blh plak cakap takut kena kutuk ka..
eh..idak la aku takut.kalu betol haruss la aku ceta..tapi memang tak betol kawan2 ku semua..
aku belum nak kawen lagi sambil jeling kat abg dak mucuk :p

tapiii ramai gak yang tak percaya..
eh..belum la muda g ni ahak..
sabar sat dan la dulu.sampai masa aku jemput semua sorang pun tak tinggal..
betol aku solo tapi not available..yang tau tu dah tau sapa kan..yang tak tau pun bt2 la tau ek..hahaha..
ok la cukup time dah ni aku nak blah..

semua entry auto publish yeaaa


nota gege:hmmm takutt...marah ka tak g ekk



terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998