18 Januari, 2010

]]malu sangat ka???[[


salam..lama tak da n3 baru kan...aku nak gak tanya malu sangat ka nak ngaku sesorang tu awek/pakwe kita???


biar la tak lawa tak comey.tak hensem sekali pun..dah kita terima dia.kita kena la terima seadanya..biar sapa pun dia.ni sampai tak mau nak mengaku lansung..gamak adoi la..nak kata aku ni baik sangat pun tak da la.tapi aku mengaku apa incik mucuk aku pakwe a.k.a abg aku.hak2..:p


agak-agak apa nak gelar untuk awek/pakwe yang tak mau nak mengaku ni?hehe.
aku penah gak kena sebab tak mengaku.akibat dia haha hazab ok.tapi bila aku pikir balik.kalau dia boleh mengaku aku ni tettt dia awat lak aku tak leh.lepas tu memang aku beringat la.

tapi tak mengaku aku pun tak da la bunyi macam kurang ajar sangat..






kawan susah senang..my mucuk :)


nota gege: ari3 ngaku ja :)..bt si2 tak mengaku tu lebih bek tinggal kan ja la..cian kat org yang terkena tu.



terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

hah!!! aper? dak tu x ngakus ker adik?

wawawawa .... mcm nk kene luku jer x ngaku ...

x susah just kata kt dia x ngaku sudah p jgn bising org ngorat ceq na ......

alalalalala

acik_cute :p berkata...

akak mauahaha..bukan dia la..ada mmber adik ni awek dia x ngaku owh..cian kwn adik tu..

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998