11 Januari, 2010

::sombong sangat ka aku?::


salam semua..huhu..adess..tetiba ada orang col.bukan baru sekali weyy..banyak kali tapi bukan ari ni la.jumaat dia col berkali2.aku kalu cuti time zzz kalu col aku negok sapa col aku tidor balik.kecuali..ceh ada kecuali org2 yang aku sayang la.heeee..
tadi member aku tu col lagi.aku macam heran la ada apa lak ni.time2 keja ni..
sekali dia bagitau terkedu sat aku.tak tau nak cakap apa automatik diam ko..ngeeee
dia pangil aku berkali2 mulut berat nak sahut..

dak tu: assalamualaikum..amboi sombong
dak mucuk: wasalam.eh mana ada sombong..ha ada apa ni..time2 keja ang col aku.
dak tu: kat umah ni
dak mucuk: ha!! cuti ka?
dak tu: ha cuti la..tak tau lagi ka?
dak mucuk: wey tau apa.ang nikah ka..
dak tu: ishh dak la weyy..ayah aku dah tak da.
dak mucuk: gulpppp..
dak tu: weyy hello awt ang diam..
dak mucuk: eh2 tak da apa weyy..aku tekezut ja..awt aku tak tau..grrrr..bila ayah ang x da
dak tu: 6 ari bln em.. khamis..
dak mucuk: takziah..cian kat mak ang..nanti bebila aku p tengok mak ang.
dak tu: tima kasih..nanti pa.esk la ang mai.bt kenduri.mai tau
dak mucuk: esk memang aku cuti tapiii..emmm
dak tu: ha ok la mai no malam.
dak mucuk: nanti la aku nak kena tanya bos aku dulu :p
dak tu: ok.tak pa la anak buah aku nagis dah tu..salam babai
dak mucuk: ha ah ok.wasalam..

apa punya kawan la aku ni kan.sampai tak tau ayah dia meninggal.terkedu ko ha amik.kawan col bukan ko nak angkat..patut la jumaat tu dia col..yallah dan boleh tido lupa abis.
moral: sapa pun col kena angkat.tak kira la time apa pun.

nota gege: agak2 dapat dak ek pas aku nak kuaq..huhu...abg???


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998