02 Februari, 2010

''bosan''


napa ntah malam ni eh bukan malam dah ni.dah pagi.mata tak ngtok lak..incik mucuk dah mula dia buai mimpi..ikut ati nak majuk ja biar aku bosan sorang2.tapi apa salahkan kasi can dia beradu awal.selalu awek dia ni yang paling awal beradu..

tetiba bosan sangat.nak buat apa ek.main game kat facebook ades dah bosan..rasa umur2 sebaya aku ni elok main apa??? eh2 sila jangan pikir bukan2 ok.main ngan anak kot..heh.(sambil jeling incik mucuk)..


sunyi ja kat umah aku ni.apa aku nak buat ni.nak kacau incik mucuk kesian pulak..
apa la aku merepek ni..ok tata..heheh

gambar hiasan= merempit??
nota gege:: kalu la ada kan bestt..huhu

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

awat yg x blh tidoq nih b...

azita berkata...

x tau..2 3 ari ni payah nak tdo..kalu dak tosah ckp la..duk msg sedar2 pg ja..heheh

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998