23 Februari, 2010

:: DONUT,YONG TAUFU, KFC. :P::

mesti korang tanya kan napa tajuk macam tu.MENGIDAM ka.owh tak ya saya tak mengidam ok.kalu mengidam ngada-ngada betoi la.hehe..tetiba tadi buka blog sorang akak tu tunjuk mam donut adoi la dugaan.tapi macam tak boleh nak makan la.sebab em sebab kan lagi tambah lemak tepu ni kang.ehh :p..


 
gambar cik go0gle
 
nyum2

tapi kalu lemak tepu ka apa ka janji kenyang tak kacau idup orang sudah kan2..agak2 kalu ajak ada orang tu nak p eh :)..

nota gege:: mata ni asyik ngtok ja 2 3 ari ni.rasa tido tak cukup lak.adoii



terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

incik mucuk berkata...

jom p jumaat ni..mam kepci tegahari pas tu p mam donut mlm pas tgk wayang nak2?...xmau ek? :( cian abg...(selamat)

zita :p berkata...

yea2..blh pa..uwaa amboi aihh selamat nak.tak da nak selamat aihh..tguuu ngee :)

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998