24 Februari, 2010

::DUNIA YANG BULAT.ARI NI GEMBIRA.ESK BELUM TENTU::

perlu ka kita idup dalam kepura-puraan eh.berpura2 pun kadang-kadang untuk kebaikan.tapi ni bukan pasal den ngan incik mucuk yekk..kang ada salah paham lak jenuh nak berjawab.

boleh ka kita tipu diri kita.(tak boleh) hehe pepandai ja aku jawab.selalunya demi menjaga ati kita pura la kan lebih baik..eceehh..pernah kah aku berpura? owh TIDAKK..


apa la aku merepek malam2 ni.eh malam ka dah pagi lorr..ngee..

dah2 berbalik pada ceta pura2 tu incik mucuk selalu nasihat wah asyik-asyik incik mucuk mesti korang semua nak muntah kan..kahkah..sori eh.dia selalu pesan nak buat apa2 skali pun pikir baik buruk benda yang nak buat.jangan sesekali ikut perasaan marah..(hehe ades sila diam-diam ok :p)


waktu aku down gila pun dia la sokong aku 24\7.SILA BERLAJAR DARI KESILAPAN :)

tak da penutup :p

nota gege: apa la aku merapu ni.apa yg aku nak ceta ntah.adoi la seteres kot.hehe





terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998