17 Februari, 2010

[[ jalan tetap jalan membara ada jugak sikit2]]

gembira sedih mesti saling berganti dalam idup kita..pang sekali tetiba mengarut ja aku ni..semalam eh kemarin kot orang cakap..hehe.aku cuti lagi.cuti ngan aku tak dapat dipisahkan kalu tak berjalan.demam sakit sekali pun kalu ajak berjalan sangup ja ko..

tu la beat aku.kalu gaji gigih nak kuar.tak kira la panas ka ujan ka ribut ka TETAP nak kuar.sampai ada orang terpaksa ikut peel bini awek dia yang kadang-kadang weng sikit ni.weng aku pun aku gembira apa.janji aku tak kacau idup orang tak buruk2 nak pelaga orang.aku tak baik sangat tapi tak da la sampai kesitu.ok dah-dah malas nak ingat kalu teringat nak buat macamana kan.manusia rambut sama HITAM ati HUH!!

pagi2 bangun kena jalan kan rutin harian aku.dah siap bagai tido balik kejap ja pun.tapi ada msg pun boleh tak sedar.sekali col pulak aku yang mamai jawab.tah napa dua tiga ari ni aku megantuk pelik ja.tido lewat kot ek? lewat kah? jeng-jeng..

ok dah kol 10 dah kuar umah sebab nak bawak mak ayah p pejabat apa ntah nama..eh tipu tau pejabat zakat.sebab aku kan sesuai dapat zakat..eh2 tipu owhh p ada urusan ayah aku..rajin betoi aku menaip sejak dua menjak ni n3 semua pajang2 berjela.hahaha..

napa aku malas..ok dah lari tajuk..tengok  pic yang ada ok..daaa
 
mama acik n anak sama kaki amik gambar
 
mak n ayah huhu


 
napa tah aku bt muka mcm tu panas kot


budak yang kalut
  
last ngee :p


nota gege:: ujan ari ni tapi tetap tak boleh nak sejukkan ati aku kat ko bangang!!!




terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998