17 Februari, 2010

]]selagi ada sedikit kegembiran bersama[[

walapun ati masih membara dan terus membara.bukan ari2 aku tak gembira.ada ari ja aku geram macam nak sekeh2 manusia2 tu..huh.tapi n3 ni bukan nak ceta pasal tu ceee...:p.

ok mula2 ceta pasal makan kat kopitiam ngan bf no 2 aku..hahah(jgn marah incik mucuk :p).. orang cuti aku pun kalut nak cuti sekali nah kol bapa bangun.tak leh kasi tau jatuh saham aku yang memang dah jatuh sebab incik mucuk tau aku bagun kol bapa.tapi tak pa aku dah sogok dia jangan cakap..hahaha :)

lepas bangun makan men tenet cek tu cek ni.majuk2 layan youtube semua.mak ajak kuar beli barang.aku dalam majuk cewah majuk la sangat.siap2 secepat kilat.eh napa lak kilat masuk dalam ni ngeee..turun-turun buka pintu keta.jom makan rojak mak teringin..hehe owh tambah la lemak tepu kat dagu aku ni.bila nak diet ni.duk kata nak diet tak gak diet.huuhu..

mula-mula ingat makan rojak tu ja.sekali mak cakap oder la laksa..hahah gelak jahat aku.lagi bertambah lemak yang tak ilang-ilang ni..kalu tengok perut hehe orang mesti orang tengok aku kalu jalan ngan incik mucuk :p.sebab rahsia k..rahsia-rahsia eleh poyo ja aku ni..

siap makan n makan lagi.masuk cmart tetiba macam nak beli semua benda yang ada.tu kalut la tembam hihi..tembam pun seimbang lagi ni.tak la ketot sangat.agak-agak kalu aku slim gemuk sangat orang tu sayang aku tak lagi?(sila jawap)

ok layan la pic makan2 tu.pic aku tak da muka pucat lesi.heh..
 
makan :)


air aku
 
laksa-laksa huh





terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

bf tuan blog hak3 berkata...

slim ka gemuk ka sama ja pun..abg syg ayg bkn sbb rupa paras ok..i luv u bcoz u r,not bcoz what u hv or u beauty..okeh bebeh..rs dh jwb dh yg ni..kerap sgt dh jwb..hak3

zita :p berkata...

ok tq incik mucuk.heheh

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998