15 Februari, 2010

]]MAAFKAN AKU]]

salam dan selamat tengahari hiks..aku yang terlebih tido ari ni.mesti ramai yang masih bercuti kan..aku baru ja cuti ari ni dan esk..hoho..

aku dalam kesedihan lagi la..mugkin eh tak mugkin memang sedih.sebab ntah mugkin apa yang terjadi aku terbawa-bawa sampai sekarang.

aku tak tau dimana lagi silap aku.aku dah cuba buat terbaik.mugkin aku tak cukup baik.luaran memang kita nampak seseorang tu bahagia gembira tapi sibalik kita tak nampak.

bukan niat aku nak hebahan kan apa yang jadi.tapi aku sekadar nak luahkan.aku tak pernah lupa aku ada dia.tak pernah terdetik walau sesaat aku lupa kan dia.apa aku buat aku tetap ingat dia.tapi mugkin aku lalai dalam kehidupan aku.aku manusia biasa yang tak sempurna dan tak mugkin sempurna.

walaupun nampak aku tak pernah amik tau pasal dia.tapi ati aku meronta2 nak tau.tapi aku tak nak paksa.aku tak nak dia sedih..dia penah tipu aku tapi aku tetap dengaq penjelasan dia.aku terima ja apa pun dia cakap.tapi kalau dipikirkan balik aku kena hukum bukan atas hal kami pun.atas sebab orang lain.

kekadang aku rasa pendam lebih baik untuk tengok orang yang kita sayang bahagia n gembira walapun kita derita?betul tak ek?

andai ada jodoh dan jodoh kami panjang insyallah aku tetap jadi milik dia.kalau ditakdirkan aku bukan jodoh dia.aku sentiasa doakan dia bahagia.dapat apa yang dia cari.dapat yang lebih baik dari aku..heheh.sentiasa doakan yang terbaik buat dia.

dulu dia derita.tapi dengan aku pun dia derita.

maafkan semua kesalahan yang saya penah buat kat awk.akan cuba buat awk bahagia.kita bahagia..

ok tu ja kot untuk ari ni..sedih sesangat..sambil aku taip air mata aku laju ja..

tak da penutup :p



terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998