12 Februari, 2010

::.AKU TAK PUAS ATI HAIHH.::


alooohaaa..eh..salam semua..sedang berlintas lansung dari umah..heheh..
penat berjalan ari ni.kangar- jitra- as.as-jitra-changlun.drive sesorang.kalu la incik mucuk ada kan best..eh..incik mucuk tak sihat tak bek pulak nak buli dia kan :p.

aku mengantok lagi ni.semalam tak boleh nak tido sebab ada yang mengangu fikiran aku.kalau boleh aku tak nak pikir.tapi geram weyy..rasa nak boikot tak pun malas nak tengok muka sipolan tu..dush dush sipolan kunun.ngeeee..

aku tau sipolan tu ada baca blog aku ni.walaupun blog aku tak femes.tapi aku nak dia tau la.tuduh orang tu satu fitnah.tak pasal-pasal nama aku buruk sebab dia.ni nak habaq..hahah kuaq cakap kedah aku dah..kalau betoi aku yang kata hang tolong bukti kan aku kata..ka hang yang p duk reka cerita..

fitnah tu lebih teruk dari membunuh.eh betol ka tak eh..kalau salah tolong perbetulkan.

nota gege: kalu tak ingat hang kawan.aku dush pang semua la.sabaq2 aku ada had ok!!!

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998