07 Februari, 2010

]] MENDOKAN SESUATU YANG TAK BAIK[[


monink semua.napa kalau kita dah tak suka.benci la orang cakap.kita selalu doakan yang bukan2.kalau ex bf ka ex gr mesti cakap.Eleh tengok la tak bahagia..mendoakan orang tak bahagia satu yang tak baik bukan??..mesti semua pelik kan ya ka tidak napa aku tetiba kuar tajuk ni..heh..

sebab aku pun penah orang kan doakan tak bahagia.sampai sekarang pun orang tu tetap doakan aku tak bahagia.aku tak kisah bahagia ka tak bukan dia tangan dia.tapi bukan aku minta semua ni jadi..siapa tinggal siapa biar aku ja tau..aceh2..heheheh..wajar ka kita mendokan orang macam tu.aku bahagiakah? allhamdulillah sampai saat n3 ni.aku bahagia walaupun ramai yang dokan aku tak bahagia ok..

bahagia ngan famliy..ngan kenkawan ngan incik mucuk..memang tak elok doakan orang lain tak bahagia..sebab sekarang allah bayar cash ok..orang yang kita doakan tak bahagia..bahagia dari kita what??heheh..

adakah dia doakan seseorang tu tak bahagia sebab time tu dia tengah marah..marah kita akan lupa apa yang kita ucapkan..orang tua2 cakap..apa yang kuar dari mulut kita tu satu doa.hemm..tak boleh ka kalau kita clash pun kita doa yang baik.
contoh semoga dapat yang lebih baik dari kita ka..ilang sesuatu tak semestinya kita akan kehilangan selamanya betol ka idak..huhu..

aku tetap doakan orang yang doakan aku tak bahagia tu bahagia ngan jalan yang dia pilih..

kengkawan doakan aku bahgia ngan incik mucuk..eh..tetiba hahaha..:p

nota gege:: ada gak orang macam tu..


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Murni berkata...

Ygg pn prnah buat mcm 2 B..heee..tgh marah..

acik_cute :p berkata...

haha..ygg kita x pa..depa x blh..kejam kita ni..ngee..tapi kita dah insap depa tu la..huhu

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998