08 Februari, 2010

::SUSAH NAK MENTAFSIRKAN ATI KITA::


kalu rasa nak baca silakan.kalu menyampah sori sila tinggalkan blog yang tak femes ni.hee

Dimana silap benda ni terjadi.aku yang makin terasa ati.napa aku semakin berpangai macam tu.apa salah dia? huh napa aku selalu pentingkan diri aku.sapa aku untuk halang dia.

pernahkah aku terpikir pasal dia..memang pernah.boleh kata kan selalu.ari2..kadang2 aku terpikir mungkin gak aku bukan sorang yang terbaik untuk dia...tapi aku tetap nak dia..eh2..

perlukan jalan penyelesian.dia selalu mengalah dan nak kan jalan penyelesian yang terbaik buat aku dan dia..yup bt kami..aku em tetap berdiam.berdiam sebab ati aku yang tak kuat..menagis dan menagis ja yang aku tau.huhhh...sampai sepet la mata ni..

mata yang sama2 sepet..huh apakah?
 
aku suka tgk gambar ni..nampak macam abah org..hehe :p
sila abaikan tgn tepi tu ehh..


to abg incik mucuk; maafkan ibu awk saya(saya la sangat).mungkin gak apa yang abg incik mucuk cakap tu betoi.tapi tak payah la berkorban apa yang tak patut abg awak korban..sentiasa menghargai selagi ada peluang.
terima kasih atas kasih sayang.sangup melayan dan menerima ibu awk saya seadanya..:p


 

incik mucuk dan dak cuby..:))

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

Murni berkata...

huhu...uhuk..cediH..B

acik_cute :p berkata...

ygg mmg sedih uwaaa....senyum2

Tanpa Nama berkata...

sedih napa temm...cian org hat pjuk tem tu..uhuk..ahaksss

zita :p berkata...

sedih sbb ada la :p..heheh mmg cian kat dia pun..rasa bersalah plak.

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998