11 Mac, 2010

]]KFC,BOWLING N TENGOK WAYANG[[

sedih dah gembira dah.semua dah la boleh kata.lupakan ja la lantak la biar dapat balasan dari apa dia buat.ok dah sekarang nak ceta pasal jumaat lepas.dah basi ek.basi pun saya eceeh saya la sangat.nak ceta gak..huhu..

sepatutnya saya(rasa baik lak kekeke) ada gathering ngan kak wanie n the geng.bulih macamana ntah cik abg aku  incik mucuk mai angin tak bagi lak tiba2 tu huhu..bukan la dia tak bagi sampai kesudah.dia bagi setelah dipujuk..sebenarnya dia saja ja tu.bukan tak bagi sangat.nak kasi sakit ati dulu muahaha :p


setelah macam pujuk tak jalan aku ikut ja la dia kata.makan kfc ha jom makan.tak kisah janji dia banja.sekali si qaseh msg cakap kak wanie tunggu owh tidakk tetiba muka nak nangis ja rasa.heheh lawak pun ada.rasa bersalah owh sebab dah janji.tapi tak pa try la sekali lagi.dengan muka sedih(sedih btl owh :) )
"nak p"
"emm p mana wayang ka ha jom"
"jumpa kawan2 tu jom la na2"
"haaa jom la"(tengah smoking time tu)
"yeaa(macam budak2 ja kan) sayang abg incik mucuk sangat"
"ya la tu heheh"

sekali sampai uwaa mana ni tak da pun tak kan semua dah balik.amik hp col si qaseh.sekali dia cakap dia pun tak tahu mana geng tu p owhh sadis heheh..pas tu turun lepak ngan qaseh pas tu naik plak cari betul2 tak da rezeki nak jumpa.

pas tu nak tengok wayang.ceta apa tah lupa dah.sebelum tgk wayang acara bowling time.tapi kali ni tak ramai ok men.2 3 kerat ja yang ada.tak la i segan u ngeee..siap men sharp2 boleh masuk tengok wayang huhu..nasib bek la sempat kan.aku kerap pening sekarang ada kah aku terkena darah tinggi owh..time tengok wayang kelapa aku wenggg ja tau tau napa..

ok dah pas siap tengok wayang terus balik.eh baik nya depa hehehe.balik tu nak masuk cmart beli kerongsang sekali masuk dah tutup maaa...lepas tu incik mucuk dahaga kalut ja nak menara star la yasmeen la..tu ja la kot..


yang lain2 biarlah rahsia ngee..panjang gilos n3 aku ni.ada g sambungan tapi biar aku ngan incik mucuk ja tau huhu...




nota gege: gambar ada tapi mcm malas nak masukan.penyakit M melanda :p


terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998