12 Mac, 2010

[[MENERUSKAN HIDUP DALAM DUGAAN YANG MAKIN BANYAK.SEMOGA AKU SABAR DAN TABAH]]

salam n moning semua.apa khabar sihat? hehe buang tabiat apa aku ni.masa n3 ni kuar aku mungkin tengah bz kemas lab yang orang nak amik balik.tapi bukan aku nak ceta bab tu.


pengajaran: kawan pun dah tak boleh nak caya sekarang.tikam belakang kita dalam diam.sakit sekejap tapi luka lama dan berparut.terima kasih kepada pelakon handalan.teruskan menindas orang.adiosss..

nota gege: nasib aku ada famliy.incik mucuk dan kawan yang banyak sokong aku.incik mucuk yang selalu layan kerenah aku bila aku down gila.terima kasih semua..


allah maha adil..aminn

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

dak mucuk berkata...

ayg jgan buh gambaq sapa2..dh la..xyah cr gaduh gan org..kita kira kita dh..biaq dia bodo sorang dia dh..kita jgn turut jd bodo cm dia..ayg jgn wat cm tu na..jgn buh gmbaq sapa2 pun na ayg na..abg ttp skong ayg..xbuh gmbaq pn abg ttp tau sapa org tu.ok bebeh ~_^

zita :p berkata...

em..ok la.tapi ayg geram..rasa tettttttt bg mampuih ja

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998