30 Mei, 2010

::.belon panas tetiba.::


manjuk sebab nak sangat tengok belon panas tu alih2 boleh masuk tawaf jualan metro tu lupa.sekali kuar dah gelap.nak majuk balik pun salah diri sendiri hak2..kang tak pasal2 laki dak mucuk kena..masa lalu tu keta memang banyak walaupun dah malam.

"nak singgah tak"
"ada  park ka papa dak mucuk.ramai tu"
"ha ah ramai tapi ibu cuby nak tengok ka tak ni"
"tak yah la lalu ja udah tak larat"(sampai tak larat hahah:p)
"ok tq sebab paham"(cisss :) )


jauh uhukk


nota gege: minggu depan nak berjalan kat na plak ekk..sua rasa blh?



terima kasih sudi komen :)

1 dak cutes:

Cik Z@i Pen@nG berkata...

nk tgk belon panas tp xdak kwn...tkut sesat....uhuk3

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998