09 Jun, 2010

::::

salam semua lama tak ketuk keyboard ni..penyakit malas n bz sikit huhu..apa perasaan kamu-kamu yang asyik kena tinggal huh..bukan tinggal terus tinggal sekejap-sekejap saja.owh geram kan.ya aku memang geram.dah nak kuar boleh la tak mau msg.lagi tambah geram..macam malas ja layan pas tu..saya pun ada hati ok!
 nota gege: sayang dia banyak gak..huhu..





terima kasih sudi komen :)

1 dak cutes:

Adlina Husaini berkata...

tq eh mai blog ina =D

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998