22 September, 2010

|| yang mana lagi ok ||

Assalamualaikum....


 mula2 nampak pelik tak aku pakai Syria ni.incik tak berapa suka aku pakai.dia cakap felik.huhu..tapi besa la aku kan gigih nak pakai gak..biasa la pompuan kan apa orang pakai nak gak try heeee..
ni ok kan..hihi..
ni pelik ka idak.ka sesuai

ok ka ko? comey ehh tskk..
selendang pun ok ngan muka den yang molat tu kan2..

nota gege: kalu tdung bwal tu mmg dah selalu pakai.nak nampak lain skit pelik pulak haihh...

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

AnakJati berkata...

erm azitA ... amboi amboi amboi ! bila ek ?

Cik Z@i Pen@nG berkata...

ok je tgk pkai syria tu...mula2 mmg nmpk pelik tp lama2 dh biasa ok la

cik zita berkata...

@AnakJatibila apo ni..kekeke

cik zita berkata...

@Cik Z@i Pen@nGkak bit xnmpk pelik tu la dlu pelik tapi la ni pakai gak muahaha

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998