24 September, 2010

DiGi iPhone 4 Me.

Assalamualaikum....





macam semua orang tau aku suka berinternet dari dulu dari dunia chat alamak lagi.sampai sekarang .
bangun tidor mula aku buat on laptop hee memang selalu macam tu.kalau satu ari tanpa internet macam ada benda yang tak lengkap.

aku perlu sebuah telefon yang canggih tak kira dimana ja aku boleh berinternet. boleh uplod gambar walaupun ditenggah jalan.kuar shopping boleh update blog setiap masa.sebab telefon aku sekarang tak la canggih mana.setakat boleh message ngan col aja..

internet dan aku macam tak boleh dipisahkan.kalu aku nak kerap update.macam facebook kat tempat aku guna game tak boleh lansung main.kalu main ikut telefon aku memang tak boleh kecik satu hapa pun tak nampak ok.kalu iphone mesti nampak nak main pun senang.camera dia pun cantik.gambar mesti jelas.telefon aku kadang-kadang ok.kadang-kadang ko.kesian aku kan..

dulu aku lepak kedai mamak la kedai mana-mana yang boleh dapat kan wifi free maklum la telefon cokia ajok..tssk..tskk..
oleh itu aku nak iPhone 4 dari digi..

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998