25 September, 2010

|| laksa ||

Assalamualaikum....

hari rabu tu dah lapar laksa sesangat.sampai siap suruh incik tolong amik kan dekat jamuan raya yang dia nak p tu.sekali hari kahmis kasih msg cakap mai la jamuan.siap tanya laksa ada tak.rupa-rupanya memang laksa menu walahhh..meleh air liur dengaq.terus msg incik kensal tak payah tapau kan belagak disitu kekek..
ni ada gambar aku copy kat fb member aku..huhu layan..

tengok orang yang lapar sangat laksa tu..haha
pilih3 mana nak makan kekek
geng ulangan kot.pepandai aku 
ada kacang tu sedap aku siap tapau muahah sungguh tak malu kan.tapi sedap punya pasal sanggup minta..dan last sekali gambar beramai2..

cuba korang2 semua cari dimanakah aku.lalalala :p

nota gege: selagi boleh mam.mam aja orang nak kata gemuk ka apa belakang kira.janji bukan mintak duit depa..



terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

Masrom Ahmad berkata...

sedap,, makan kegemaran ku... nyam nyam

cik zita berkata...

@Masrom Ahmadhehe memang sedap :)

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998