20 September, 2010

|| raya bersama ||

assalamualaikum..
.
tengok tajuk mesti cakap aku gatai kan..ya memang aku gatai..hahah :p..
raya mesti la ngan famliy masing-masing ok.tapi lepas tu jumpa la kan.ala bukan jauh pun dekat coit ja :)..
            
              mula2 layan muka tuan tanah..




mcm mak org ka uhuk..
driver i comey x? :)

otw p umah kawan dia..pida kot..sambil melayan bini awek yg mental hahah


comey kan.sila anguk ok ini PAKSAAN :p

kami
tengah jalan ok.gila pandai punya awek.1 try x ok.kita try lagik.
.
.
|
ok jadi hehe
dah last..taraa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
banyak makan


nota gege: thn ni last kot raya srg2 hak.hak.berangan!

terima kasih sudi komen :)

3 dak cutes:

tuchin berkata...

oit.. belum nikah x leh dekat2 laga pipi oit!!! .. akak x per lalalaaa

cik zita berkata...

akak..ops x leh ka alamak..larikkkkkk

cik zita berkata...

@cik zitatest

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998