20 September, 2010

|| raya kedua||

assalamualaikum..
.
orang beraya lagi kan tapi aku raya gak tapi kat shopping complex tengok wayang.tak plan nak tengok wayang.sebab awal tu nak p umah kawan ada buat makan2.tapi macam awal sesangat.
.
tapi penuh ok umat manusia jalan berlangar montot (ok tipu :p) tapiii memang ramai.budak2 pun ramai mesti dapat duit raya terus kuar tengok wayang agak2 aku ja la..heheh..
.
see tu ada budak dekat belakang incik.hee..mesti dapat duit raya banyak bling $$..aku ja tak dapat.kuar lagi ada kekekek..
.
incik yang pasan aku snap gambar dia.sungguh tak malu orang ramai.aku slumber ja snap..hehehe.
.
menjeling hak..hak..budak tu macam pasan aku snap kan.ada den kisah..muhahaha ..
owh lupa kami tengok ceta senario asam garam.best dalam tu dengar orang gelak ja.aku pun n incik tak larat gelak..muahaha lawak sih...
.
nak tunggu jangan pandang belakang congkak 2 lak.lagi best..mesti kalu tengok gelak guling2..kann..


nota gege: asyik2 muka dia kan.ada aku kisah.dah dia laki incik aku buwekk..

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998