26 Oktober, 2010

|| kena buli ||

sapa yang kena buli sapa yang dibuli ni.saya la dia buli incik tsk..tsk..sabtu nak mam tapi kena buli lak.tapi gambar yang kena buli tak dak.yang membuli ada..hahah layan..



agak-agak korang incik tengah buat apa? teka la teka :)

|


|


|


|


|


|


|

|


|

|

|

|


|




|
ya pandai mengecat..hehe..tapi saya eh aku cat sikit ja.tapi tetap peluh lebih dari joging lagi..haha

incik semangat nasib dia tak perasaan mama razi :p


nota gege: mana2 ada dia ja kan.tak suka sila klik X ok :))


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

one2paii berkata...

penuh ketelitian tuh beliau bekerja..gua suke pekerja cemerlang camtuh..gua bg gaji kat beliau kalu beliau ingin menggaji gua lak

cik zita berkata...

@one2paii

haha

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998