26 Oktober, 2010

|| bibik terjun ||

semua ada lah cerita yang basi tapi nak gak ceta kat sini.ada sapo kisah kan..kan.. :)..
jumaat ecah kena tinggal sebab kakak dia nak p kl.mama abah dia gedik nak p hantar ada hal budak tu naik bas.

oleh tok dia yang tak larat ecah di pass kat acik dia.sapa acik dia ada la :p


ecah baru pas mandi


budak manja n gebuss


cak antie ankel semua :)


sekali2 acik dia tak larat ok.nak pass kat sapa non ada.kalu ada pakcik dia leh gak men pass kan.ni kena la redah sorang.very the manja nak berdukung ok.kalu sekali dukung dia kalu letak melalak ok.macam orang pukul adoi.terpaksa la acik dia layan.

tak da penutup kot buleh?

nota gege: anak sendiri macamana gamaknya.buleh pas kot kan..kan :p

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

one2paii berkata...

erk..pe kater lu bg gua jaga..cnfirm gua jaga dengan seikhlas ati gua..haha

cik zita berkata...

@one2paii

haha pandai ka jaga.kang lagi teruk meraung

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998