05 Oktober, 2010

|| asyik nak makan||



Assalamualaikum....

selamat malam semua.apa yang kamu2 boleh agak bila tengok pakcik ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ya betul kfc :p..



.sila jangan terliur ok..kfc.kfc tu ja tau makan hak2..tetiba teringin lak malam ni.terus teringat p makan ari tu ngan papa incik.


aduh buat perut lapar balik walaupun dah isi tadi adoi la..

muka orang tak sabar nak ngap..kekek..nom2..

nota gege: xkisah la kalu dia x da apa skali pun..saya tetap syg dia.buwekk..

terima kasih sudi komen :)

11 dak cutes:

Pinky Pixie berkata...

jeles la tengok kamu.. huhu

cik zita berkata...

@Pinky Pixie

jeles napa.hehehe :p

CiK QiQi berkata...

huaaaaaa..sdapnye..da la klaparan..hohho

mekchu berkata...

bak mai sechawan......... hihihihi

si biskut berkata...

KFC?xsuka...hehe.tapi layan jer dak cubby makan kfc..

cik zita berkata...

@CiK QiQi

lapo jom kita mam2 petang ni

cik zita berkata...

@mekchu

amik la kasi byk cawan kekeke

cik zita berkata...

@si biskut

yeaa..kfc..biskut sedap o0o0..

nina syakina berkata...

sgt terliur laa...tak dapat nk elakk...hehe..`~
lg bgus klau ada org blnja...ngeee

L@g3nd@ buD@k N@k@L berkata...

mcm tokwan nakal jer pic kt ats 2 ???

kikilalahsite x) berkata...

alamak . something drop from my mouth la . hahaha . ermm . KFC !! hehe

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998