07 Oktober, 2010

|| tercapai :p||

Assalamualaikum....

selamat pagi semua.malam ari tu mengidam.malam semalam dah makan kfc :p..sedap owhh..hehehe..


teka2 mana air aku..slupp




yang ni pun sedap huhu..




tara sedap kan.nak? sila beli :p






cek punya :)


siap amik lebih tu tamak hahah :p


incik punya.




muka orang mengidam.senyum boleh makan.mesti tertanya2.uih p sorang2 ka?sapa yang tau mesti dah tau p sorang ka tak.owh tidak sorang2 takut.dia mesti bersama :P.taraaaaaaaa
..jangan muntah lak asyik muka kami.muka dia kekek...

muka macam terela ja x sabar punya pasal hahaha..


tak menyempat..



adoi la..ni dah lapar balik tengok pic ni.jenuh gak perut ni.sapa2 nak belanja kami jom la.kami rela hahah..

nota gege: maceh

terima kasih sudi komen :)

4 dak cutes:

dark r0se berkata...

kami namo lanje~ kami nak kamu yang lanje~:)

Hazman berkata...

hmmm... nanti la kalau ade rezeki saya buat contest makan KFC....

cintatehO berkata...

taraaaa...berdua lebih baik..;)

hajarus berkata...

salam kunjungan balas & salam kenal zita... thanks yer sudi singgah blog hajar... follow u k...

anyway sedapnyerrrr...

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998