25 Oktober, 2010

||petua ||

sapa-sapa ada petua meh komen sni.petua jerawat.macamana mau kasi jerawat tak hinggap kat muka.kecik tak apa ni besar ok.sakit tskk..sapa ada kasi la ek..sharing is caring ekk..betul tak belasah ja..help :(

terima kasih sudi komen :)

3 dak cutes:

miSs nAmiA berkata...

salam..
hye sis :)
meh nk kongsi tips ..
muka saya pon xda cun mn..
kdg2 klu hari nk datang bulan ngambang tuh..
ada la cinonet cinonet dapat btapak..
saya pakai ubat jerawat..
then tgu jerawat tuh ranum..
pastu , grrrr !
saya picit [sgt x bbaloi saya pnya tips]
pastu cuci muka tp pkai air suam..
pastu letak ubat jerawat lagi..
ulang ja step yg sama kcuali yg picit tuh la..
setiap kali cuci muka guna air suam :)

cik zita berkata...

@miSs nAmiA

wasalam..heheh sis pun picit tu berbekas.mcmna cara lagi blh kita buat kan.tak picit gerammm..

miSs nAmiA berkata...

ermm..
saya nya tips mudah ja..
nk hilang kan parut ataupon jerawat xda nya g laser laser bgai tuh.
saya akan cuci muka bila muka rasa melekit..
wajib :)
pastu mlm jer pkai bdak sjuk..
tradisional nya cara..
lmbat nk tgk kesan tp saya puas hati :)

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998