26 Oktober, 2010

||perlu ka macam tu ||

Assalamualaikum....

selamat pagi semua.sihat tak? dah breakfast belum?

kenapa orang rajin persoal napa ko suka dia.apa yang ada kat dia tu.ya saya tau eceh saya lak..memang dia tak ada apa2 pun.dia tak sama macam orang lain.walaupun dia tak ada apa.dia tetap sayang saya.saya sayang.dia ada hati dan perasaan gak.dia boleh jaga saya..bajet bek saya lak :p.

mesti ada cakap eleh awal-awal memang la nanti ko tau.ya saya dah tau.dia sayang saya ok boleh macam tu hahaha :)..

sapa dia meh kita tengok sapo dia.lalalala
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|


motif tutup muka sebab awek weng-weng dia suka nak snap apa dia buat..hahah :p


nota gege: sudah2 la cakap kwn tu x ok kwn ni x ok.ingat sama dunia balas dunia la ni ok!

terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

one2paii berkata...

aahh le..gua tgok pemalu betui la pakwe lu yg bwk motoh tuh..senyum simpul jerk bila lu men snap gmbor die time die ngah merempit

cik zita berkata...

@one2paii

heheh yg naik moto tu muda sgt kot .yang tutup muka tu la :p

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998