11 November, 2010

|| suka amik tau hal org ||

Assalamualaikum....

alhamdulillah streamyx dah ok dekat seminggu gak tak buleh nak guna.dah col buat report dan depa suruh try Derek kabel pasang kat laptop tetap tak buleh nak online.line semua ok.bila bt col lagi baru tau kata ada power off sebab banjir.ok semalam dah buleh online sampai lebam dah :p.

nak kata aku baik sangat pun tak.jahat sangat pun tak.tapi heran napa orang rajin tak puas ati.rasa mcm aku makan beli kuaq apa semua duk guna duit depa2 tu.nak kata aku sibuk hal depa tak penah amik tau geram sungguh.manusia ni tal leh tengok org lain lebih ka apa eh?


apa2 pun ada aku kisah.kuaq ngan tunang aku ka sapa ka ko nak kisah apa.mak ayah aku pun tau mana aku p.dont kalut k..marah ni marah ni huh..

nota gege: jaga kain sendiri udah la kot.tunang aku ja aku kuaq pun bkn tunang ko pun aku kuaq.

terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998