26 September, 2009

::ati keras batu::

entry ni penuh noda..
bagi yang tak nak tambah noda sila jgn baca :p


tak dak kena mengena ngan tajuk..
tapi aku:::
SAKIT ATIII
mcm nak SEPAK bagi MATI..
astafirullahalazim..
sabar cik puan zita :p
ada gak manusia yang idup tak penah puas ati ngan orang.
mcm aku ni duk kuaq mintak duit dia..makan pun mintak duit dia..
kalu pakwe aku bagi aku makan pun tu satu DOSA ka??
ka jeles ek..tak padan tua nak MAMPUS..

depan cakap lembut gigi dari lidah..
belakang macam setan..ehh..lantak aku geram gila..
kalu aku tak sabar tadi aku tanya depan2 dah..
nasib ada g rasa hormat ni ingat dia tu nak mampus dah..

kalu aku pakai baju pun tak mintak duit dia aku rasa..
mmg tak mintak pun la..
siap canang lagi aku ni kawan ngan kawan tu kawan ni..
kawan tu mcmna kawan ni mcmna..
mcm dia tu bek sgt nak hukum org eh....geram gila2 tak sabar dah aku rasa..
eh..dah2 cukup nnti sambung lagi ekkk!!
nota gege:: sakit ati owh sakit ati


terima kasih sudi komen :)

2 dak cutes:

tuchin berkata...

muahahahah mawah pun leh sambung2 ker?

kahkahkah kahhhhh

cik puan acik_cute :p berkata...

hahaha kena ada part gak aa akak..psttt

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998