11 Februari, 2010

[[DIAM-DIAM UBI BERISI]]


n3 ni bukan nak kata sapa.just apa yang aku rasa ja..kalau terasa i am sorry k.nak baca sila..tak nak nampak tak tanda [X] kat atas tu sila kilik situ ok n babai..tak dah kena dengan yang hidup mau pun sudah tiadaa..aceee

kenapa manusia ni depan baik.cakap apa pun tak nak.tapi belakang yallah kaki menyampai.kalau sampai benda yang berfaedah.kalau betoi tak pa gak.ni lain yang dengaq lain yang disampai kan.huh.

kadang2 geram gak.tak pasal2 jadi macam artis femes.aku pun tak kata aku baik tapi tak da la nak buruk nama orang or nak pelaga orang.diam pun tak semestinya orang yang diam tu baik n bagus.aku tak kata sapa tapi dari apa yang aku rasa ja.

nak kata marah memang la marah.tapi tak pa kalau kita tak buat tak payah takut.aku kalau aku buat boleh ja aku ngaku..agak2 korang la kan apa kita nak buat dekat orang macam tu..


pengajaran: jangan sangka orang yang diam tak amik port tu bukan kaki sampai
                 : nak cakap kena pandang kiri kanan..takut kang ada yang tadah telinga..heheh
                 : kawan tetap kawan tapi ada kawan yang tikam belakang okey..

dah tu ja la..


nota gege: rasa macam nak sepak ja..haihhhh





terima kasih sudi komen :)

0 dak cutes:

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998