10 Februari, 2010

[[BILA DEMAM]]


salam n monik semua..bosan betoi kan demam ni.asyik tido ja. bagi orang yang tak suka berjalan memang tido best.bagi aku yang kaki jalan uih tak best lansung.kalau pikir aku tak demam aku gagah jugak mai keja.tapi sebab nak angkat kepala sakit terpaksa la tido ja..

bangun tido tengok jam pas tu msg apa yang patut bagitau demam.pas tu tido balik.tapi dalam tido pun tau rutin harian..sharp ja jaga 10.30 heheh..rutin harian apakah?..heheh ada la :p.lepas kis babai2 semua..sambung balik tido.sambil nak tido sempat bertenet bagai huhu..

bangun tido mandi manda makan ngan anak..siap makan tido..hehe mau tembam lagi :).lepas tu dalam bilik sambil msg kekasih ati..ceeeaa kasih ati..mengadu tu ngadu ni pas tu majuk2 manja tido..uih boleh kata asyik pejam ja mata ni.

bangun lagi mandi manda kuar amik ubat..huh..baru nak amik ubat sebab malas nak kuar panas heheh..dah jumpa doc leh lak cakap aku stress.macam tak caya ja.demam stress ada ka?(tak cukup tido ka saya?) :p

kalau kuar ngan mak ni paham2 la nak singgah beli tu beli ni.yang demam pun kebah mcm tu ja la..tapi kira ok la nama pun suka jalan kan.tak boleh duk umah(sambil tgk incik mucuk :p)

natah apa aku nak ceta ni.merapu ja..layan gambar hehe :)
 
mana 1 lawa ekk

 
muka tuan blog yang pucat..:)

 
owh tembam :p










terima kasih sudi komen :)

7 dak cutes:

JMR berkata...

jng lupa mam ubat..
get well soon:-)

zella berkata...

demam2 pn boleh shopping juga ye heheh

zita :p berkata...

jmr: dah mam..tq
zella: hehe

mr.asyraf berkata...

mrs.asyraf...cian kamo demam ek.tu la..psan bnyak kali dh..jgn tdo lwat sgt..kan da dmam..muahahahaha

zita :p berkata...

incik asyrap: eleh lewat apa la sgt..besa la..ada org tu tak tdo lansung ok ja.wekk

mr.asyraf berkata...

LAKI KAN KUAT~~~~ XD

zita :p berkata...

incik asyrap: ya la kuat :p

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998